Subject: Maksetaotluse perioodil 01.08.2024-15.08.2024
From: "Merily Allak" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Signe Talalaev"
Date: Thu, 15 Aug 2024 21:51:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.08.2024- 
15.08.2024 osutatud õigusabiteenuse kohta summas 20 752,20 eur.
Augusti esimeses pooles osutati õigusabiteenust 540 h.

Täpsustan, et augustis 2024 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse osakaal 
Justiitsministeerium 84% ning kliendid 16%, augusti esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks on 84%.

  540 x 45,75 x 0,84% =  20 752,20 eur

Leping 4-7/38

60 976

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa juulis

 9 756

            Juulis tasus tasus JUM arvetest

84%

Tervitades

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png>

Merily AllakBüroojuhataja
(+372) 6880 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.